DODANIE TOVARU

    Kontakt 

    info@rimo.sk 

    +421 908 771 110

    K preprave našich výrobkov využívame kuriérsku službu, a preto vám váš tovar bude doručený do vlastných rúk na vami uvedenú adresu. Pre všetky tovary platí, že objednávky budú vyexpedované z nášho skladu od 7 do 14 pracovných dní od zaevidovania objednávky (zaevidovanie objednávky je závislé na spôsobe platby). Kuriérska služba je rovnako rýchla, kedy po vyzdvihnutí tovaru z nášho skladu bude nasledujúci deň zásielka doručovaná kuriérom. V prípade, že vás kuriér nezastihne, spojí sa s vami telefonicky na číslo, ktoré ste uviedli v objednávke a dohodne si najvhodnejší termín dodania tovaru. Druhý aj tretí pokus o doručenie kuriérom je zahrnutý v cene dopravy. Tovar je kuriérom bežne doručovaný v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod.

    V prípade, že si zvolíte spôsob platby:

    Dobierka – vaša objednávka bude zaevidovaná, bude vám tovar dodaný minimálne za 2 dni až maximálne po tretí pokus o doručenie kuriérom. V prípade, že sa s vami telefonicky skontaktoval, bude vám objednávka doručená v náhradnom (druhom/treťom pokuse doručenia) termíne, ktorý ste si s kuriérom osobne dohodli.

    Bankový prevod alebo vklad na účet (platba vopred) – bude vaša objednávka potvrdená a následne vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v ČSOB banke. Po prijatí platby (budete informovaný o prijatí platby) bude vaša objednávka zaevidovaná. Tovar vám bude následne dodaný minimálne za 2 dni až maximálne po tretí pokus o doručenie kuriérom. V prípade, že sa s vami telefonicky skontaktoval, bude vám objednávka doručená v náhradnom (druhom/treťom pokuse doručenia) termíne, ktorý ste si s kuriérom osobne dohodli.

    Platba na faktúru so splatnosťou – vám bude tovar dodaný podľa vopred dohodnutých podmienok.

    Platobné karty – vaša transakcia bude autorizovaná, platba prebehne okamžite. Následne budete informovaný o zaevidovaní vašej objednávky. Tovar vám bude následne dodaný minimálne za 2 dni až maximálne po tretí pokus o doručenie kuriérom, v prípade, že vás ani telefonicky nedokázal skontaktovať. V prípade, že sa s vami telefonicky skontaktoval, bude vám objednávka doručená v náhradnom (druhom/treťom pokuse doručenia) termíne, ktorý ste si s kuriérom osobne dohodli.

    V prípade, že objednaný tovar kvôli nepredvídaným okolnostiam na sklade nemáme, budete okamžite telefonicky kontaktovaní a oznámime vám najbližší možný termín dodania alebo navrhneme vhodnú alternatívu.